Sunday, August 29, 2010

perjalanan ke rembau negeri sembilan :)

wahhhh .gle pnat ohh dok lam kte .lengoh bontat ha .lg2 adek2 yg agak ramai .haih .jgn ckp laa pnt dye cmne kan .tuh blum ad BOB lg uh .lao ad dye haramm aku nk slese dok lam uh .waja dalah sempt .insyaallah tahun dpan tka kreta baru .haha .tp alhamdulillah smpy juga .dkat sne pun ramai bdak2 juga .pnat melayan ank sdre aku uh .nseb laa aku nie PERAMAH .haha .tp bestt .aku mmg suka budak pun .spe lah takenal nick nie kann ^____^ hoho


                                                                             

      kesian  manda penat sngat .takde kje oh .tgok uh kesian jgak kt aku kan smpai tetido .hee~ (padahal jee)



keesokkan harinya lain pula ceritanya .budak2 neh takde kje men model2 .alaaa .krenye aku photographer dorg laa .mentang laa smlm bru beli bju rye ,dah nk magada .bese ah budak2 kann .aku kecik2 cmtuh gak ske try2 bju rye .pdhal rye lg bpe mngu .HAHA ;DD


hanis ,dibah and manda .lil model ;)

hyper sungguh mereka ;)

harith ,aidil and alif :))

mcm2 pose la korgg kan ,pnat aku melayan tp dlm mse tuh hlng jugak stress aku .comel belake
bosan dohh tyme nie aya aku lah jd mangse .sp soh tdo kt stu ?HAHA .pa paa

thanks reading,me love you :)