Tuesday, October 12, 2010

KAU INGAT AKU BATAK ?

aduhh duhhhh !nk cte sal mnah nie .hidung tak mancung pipi tersorong-sorong .dalahh tak mancung pipi plak tersorong-sorong .btapa buruknya kau dohh .HAHA .kesian aku tgok kau dohh .tah pape lahh .bjet aku BATAK sangat jee nk BF kau yg kacak uh .padahal mke stock endon jee .wtf lahh !skt pun aku tak heran lahh .hak alahh !kau pk dye nk sangat lah kat kau ?helloooo !dye pun tak ngku kau tuh gf dye .ap kes ?HAHA .dah sah sah kne game .bodoh bingai !laen kali kalau nk ckp ,ckp lah cre lelok .tak paya nk bt aku sket hati .aku sket pun tak jles lah .dah lpas tuh lpas jelah ,yg kau nk kepoh pahal ?meroyan tak tentu pasal plak !choyyy !tah tah dye pun tak hargai kau kot mnahh .HAHA .ad paham ?bagus ;D


p/s : past is past ,aku pun dah tak hingen lah FUCKER !!

thanks reading,me love you :)