Sunday, October 10, 2010

people changes right ?

manusia ?manusia sering berubah tak kira lahh dari segi ap ,sama ada ke arah kebaikan mahupun kejahatan .setiap manusia juga ad saja berperangai pelik .thats normal lah kan .mcm aku nie ,kadang2 betul kadang2 kalau dah gila mmg habis lah aku buat bnd2 yang tak msuk akal .sng crte muka tak tahu malu ,haha .kalau dgn org yg takenal mmg aku segan gila babi lah .takkan lah nk huhahuha ttbe kan .gila lah tuh kan .aku bkn jenis cmtu .ekot tmpat jgak nk bt kple .aahaha .ehh ,aku sbnanye nk crte pasal mem aku nie .okayy lets story about her ;)

dye dlu mmg perangai cm jantan lahh .tgok gaya pun dah tahu .pehh ,mcm penkk .tp tyme uh aku tak brpe nk rapat ngn dye .cmtu2 jee coz dye mem pun dgn kawan2 lelaki .then da msok fom 3 kot .dye dah bruba jd sweet gurl .aww cute oh .tak dinafikan . ramai glee pmant dye niee .jles bhai !haha .then ,now dye jd mem baek aku yg tebaek and gilagila babeng ahh .lpak pun sesme .dye phm aku aku phm dye .mmg NGAM !haha .tp da bnyk sngt bruba .dah fom 5 da pun .dye pun da tka cre pemakaian dye .now dye sudah bertudung .alhamdulillah .aku happy sangat kau bruba .mmg tak sngke lahh .aku bila lg ?tnguuu .haha .comel sngt .aku harap kau stay dgn image kau tuh okayy .smpai neknab pun was was dah dgn kau .yelahh ,mne taknye nk kua pun skang da laen ,nk pegy kedai mcm nk pegy kua shopping ajee .haha .gud job NURHAFIZAH :))



comel kan kami ?alahh dah tahu dahh ;p




p/s : bertudung ?hee .nnt aku pk pk kan lah yee .insyaallah suatu hari nnt .amin :)

thanks reading,me love you :)