Monday, October 18, 2010

result trial ?haihh -___________-"

result aku ?hm tak ok mana aa .aku bkn pndai sangat pun :( mnat blaja tuh kurang skit lahh .HAHA .tah laa .knp aa dgn aku skng .malas jee .kesian aku tgok mak aku asek membebel soh bce bku tp aku ?huhh !hampehh !aku tknk aa mlukan dia nnt SPM .aku nk bt yg tbaek ,tp mampu kee aku nk bt dia tersenyum ?aku tk sanggup lg nk tgok dia sdeh .haihh .mie ,insyaallah ayom akan bt yang terbaik .berkat doa mie tuh yg penting .lg 34 hari ?wahhh !sempat meh ?hmm ,msok kee lao std last2 mnit  nie ha ?ya allahhh ,kau tenangkanlah hati aku ketika menjawab peperiksaan yang terpenting itu .aminn .aku harap gakk korg akan bt yg tebaik .


p/s : menyesal dahulu pendapatan ,menyesal kemudian tiada gunanya .so ,ad masa lg kan ?gunalah msa ini dgn sebaik-baiknya .insyaallah ,berkat usaha kita ,kita akan berjaya :)

thanks reading,me love you :)