Wednesday, November 3, 2010

sweet kankan ;p ?




time nie aku bkn maen mantop lg haa .gmba taon lpas .hee .maluu dohh ,yelah first time jmp mne taknya .bju plak sedondon .haihh .sje jee dia nk bt korg jles tuh .tgan akim lmbut woo ,lpas salam uh tgan kanan aku tak sentuh pape .tkot bau-bau akim hilang .smpai keesokkan harinya bru lah bsoh (aku tipu ;p) HAHA .glee btol .act ,aku ad tbce mem lme aku pnya blog ,dia bkn main lg mnat kt akim ,aku ap lg sje nk ltak .haha lekk aen .khas untuk kau nie ;p

aen ,jgan marah haa .ishh rendu plak kt kau dohh .rendu time skola rendah dlu .bahan-bahan nama bapak .haha .tak boleh blah kan time uh .btw entry nie khas untuk kau ,haha .imissyou aenjonet ;p

p/s : semoga korg dapat buat yang tbaik tok SPM nnt ok !aku takkan lupa saat-saat manis pahit di sekolah menengah mahupun rendah .ceeewahh !hee ,bila lagi nk jmp korg ?kangen dehhhh !!

thanks reading,me love you :)