Tuesday, November 16, 2010

finally !!!yayyy !


assalammualaikum semua ,ap khabar ?shat ?demam ?alolooo ,siannya kat awk ,gy lah mkn ubat yee ,nnt baik lah tuh ,taknak ?alaa ,np plak ?kang melarat nnt .aahaha .merepek plak .okay ,i nk cte skt nie kat u all .hee ,tau ap ?harini lah hari yang paling gembira sedih semua prasaan ad lah kecuali marah dengki and perasaan yg tak elok ah .memule kat skola td cm biasa lahh .tp aku tak bcmpo sngt ngn dorg .ad msala kawan skt ,hee ,dorg snap2 best jee usya ,time uh pulak aku rjen study math ,gila kot aku nie .haha .yelah kan .last day doo .haha ,tp aku ad lah jgak snap2 ngn dak2 kelas aku .skit jee tak bnyk .then ,dah amek slip ap sume kteorg terpaku seketika ,mana taknya dga org menjerit mcm org kena histeria ,pehh !ckuplah kem harituh .cuakk ohh !tao sp mnjrit ?MARGERAT dak cina pmpn kelas kteorg harap badan jee beso dgn belalang     pun tkot kaa ?haha ,pelik2 tol aa dak2 cina niee ,kesian aku tgok CEGU BUDIN ,mcm besala jee ,da tahu dak2 cina kls cmtuh lg mao bgrau .haha ,NANO ilekk jee kankan ?haha ,rlek aa sngt kan nano ?then rehat uh mkn nsik goreng ap sume ,last day baru sedap ,bodonye kantin !kesian perot aku selama nie merana tahu !huhh !!lpas tuu ddk dkt dewan tbka ,dga ceramah semua cegu yg aja keteorg ,bosan tp nk amek hati cegu kan ,dga jelah ,lg pun LAST !!yeppiii !haha ,SPM pun belum dah riak yee nikk ?ishh ishh !then time pgtua ,bkn main best lg ngmpat sal dye ngn cekda fza yanie ,hee .ap pgtua aa ,ad ptot dye ckp 'sy sbenanya nk bt hari graduasi tuu ,tp kmu mcm nk' ahh ,lbeh kurang lah .ap pny bodo lah .nie kee pgetua ?gy lombong lahh !huhh !ok ,chill blek ,hee .lpastu ap lg time salam2 guru lah ,mntk maaf ap sume ,tp kan sebelum uhh hanis ad berucap kat depan wakil dak2 form 5 ,tahu ap jd ?ad ptot nanges esak2 kat atas pentas ,hahaha ,kelaka doo .dulu time pementasan sajak ,haihh ,nanges jgak .aku pulak yg rse malu .mybe dye nie kuat tersentoh ,tkpee hanis .aku pahamm ,haha .dah salam2 uh ,salam membe2 plakk ,sorg demi sorg aku slam ,part mne tah bole plak muad pegy nanges ,adoyy ,aku dah tak tahan dah ,ilekk lg ,hafiy plak nanges mintak maaf ap sume .aku ?ap lagi ,nanges lahh ,haha ,bia aa ,kebahagiaan dalam perpisahan tuu .hoho .fyza plak nanges ,haha .ap lahh kau .ap lg  jahh pun sama turut mnages ahh ,haha .kelaka ohh .takleh blahh .cekda sheeda pun sama .yee aa ,mseng2 da buat haluan sendri .skang trngat mamg sdeh ohh .dalam keadaan yg agak crowded uh aku tpk pk .nk slam tknk si latt niee ,hmm .aku pun sala kan ?tkpe ,aku slam jelah .ingt kau dah tknk kwan aku .sorry aa aku ad bt kau trsa dohh .sorry sangat2 tau wehh .aku sygg korg doo .haihh .lpas tuh salam dania plakk ,kteorg tahu kteorg ad bt sala kt kau ,btol gak ckp kau ,kteorg just dga dr sbala phak jee ,sorry wehh ,mmg sala kteorg ,mne ad manusia pena lrik dr kesilapan kan ?haih ,cegu budin pun satu gy bt cte bkn2 .ap lahh ,tak baik tauu !ambuikk !!hee ,then snap2 lah lg ,blk uhh MCD bt kali terakhir ,tp tknk lah ad yg terakhir dalam freindship kte nie ok ?hee ,kesian hambli td ,sorry ah .lain kali aku belanja up skt .tkde duit aa ,lg pun bru tahu bufday kau .hee .ak harap SPM nie korg bt lah sebaik yg mungkin ok ?bole pny lahh !!cayokk !!

p/s : friends its more important right ?iloveyou guys ,SMK MIHARJA bolehh !!








 sayangggg korg2 sangat sangat lahh !muahh muahh !nk tgok gmba lg ,tgok kt facebook yee ;)

thnks for reading my dearest blogger

thanks reading,me love you :)