Sunday, October 2, 2011

tak paham >.<'




tipu lah if ak happy sekarang kan.mcm-2 lah yang takena skng.bt itu sala,bt  ini salah.ap ak bt sume tk boleh!!ak tension glee.sume tak pena nak paham prasaan ak.dorg pk dorg jee.ak nie ap?selalu ak jee yg terasa sakit.takesa a sesape pun.sumenye same.takpena nak pham ak.ak penat nk jge hati org.habis hati ak nie sp nk jge?lembu?haa?tolonglah paham.hati ak dah penat,dah salu jee saba.haihh.dalah assingment nie belambak-2,dorg tau ap?memekak mcm haram jadah.ak mmg busy skng.bnyk sngt assingment nk kne bt,mnggu nie jugak nk kene submit.haih,leceh lahh.nk lukis-2 bagai lah ap lahh.nk cr bnd alah tuu bukan senang.grrrr!tapi sejak-2 nie ak rase mcm tenang sngt oh.tktau lah knp.rse cm hilang jee mslah.ak pun dah tak paham lah dengan perasaan ak nie,pelik semacam jee.haihh,mybe ak dah terbiasa kot cmnie.salu jee org tak amek brat,kann?ak dah biasa.sp suro bt ak cmnie.ak dah mula bosan.haihh.sedih mmg lah sedih tp untuk ap ak jee yg terhegeh-2.mcm ak jee melebih.haihh.tahlahh.ak buntu -____________-'





dah selalu aku merasa seperti ini
bercinta separuh nyawa tapi ku mati
dah terlalu biasa
dah terlalu biasa seperti ini

apa lagi yang perlu aku lakukan
bila semua telah aku laksanakan
tetap tak mencukupi

telah aku bagi seluruh jiwa ini
ku koyakkan ku jahitkan terus ke hati

namun tak pernah cukup untuk dia
dia kata aku ini tak sempurna
seperti perempuan itu yang dia mahu
yang tetap dia mahu tetap dalam hati itu

thanks reading,me love you :)