Tuesday, May 1, 2012

tension!tension!

nak bagi tau tenet harini lembab macam tunggu mak kambing beranak,arghhh mencik betul lah.tak pena-2 lembab macam nie.heyy,sakit pulak hati kita nie.benda macam nie pun aku nak update kan?elehh suka hati ahh,belog aku,tak suka nyahh kamu dari belog aku yg omey nie,miahahaha.ok,alang-2 aku dah sign in blog aku nie,baik aku updte trus.emm emm nak cerita apa ek?huehue.mcm org gila aku nie kalau dah bukak blog.nak cerita pasal ex aku lah,aku bukan nak sangat cerita pasal dia,tapi aku tengok dia sekarang nie so kesian,dah mcm tkde kasih sayang jee,updte skit-2 nak betina.lahaii,padahal ada jee orang suka dia,ingat aku tak stalk dia lagi?haha,nie nik lahh,bukan stalk sbb apa,just nak tau apa perkembangan dia.


tapiiiiiiiiiiiiiiiii still tak berubah,bila awk nak beruah nie?hmm,dia ada juga text aku,call aku cm biasa lahh then mula lah buat cerita sedih dia tuu,kata sayang aku lah apa lah tapi kalau sayang aku lagi mana usaha nak aku balik?aku tak nampak pun semua tuu,kau cakap jee tapi tak pena tunjuk kan?bila nak berubah jamm?kau tau sebab kau jugak aku pena tolak orang yang betul-2 ikhlas nak dengan aku,tapi aku cuba sayang dia macam mana aku sayang kau dulu,ternyata dia berbeza dengan kau and alhamdulillah aku happy dengan dia even dia busy keje pun ada jee masa dengan aku walaupun kejap.kau dulu kalau keje ada ingat aku kee?ada nak tanya aku sihat kee apa kee?aku kecewa dengan kau.sia-2 jekan semua nie,kau takpena nak sayang hubungan kita,haihhh sedihhhh pulak aku nie.haha.

ok dah,malas nak cerita yang dah lepas.untuk yanie,jangan lah merajuk lama-2,aku busy minggu lepas assingment berlambak-2.aku ingat lah korang bukan lupa,tunggu lah lepas aku habis final bulan 5 nie,nak pi mana pun pi lahh nohhh.aku sayang korang lahh,rindu sangat-2 tahuuu :'< doakan aku nnt final okayy.emmmmmmm,tu jelah kot,huehue,bye!

thanks reading,me love you :)