Friday, September 24, 2010

tiada lagi hari-hari aku bersama kau :(

AMYRUL NAZRIQ BIN MD AZEMAN

************

nk cte skt pasal dye neh .hmm .aku knl dye da agak lme lahh .dr taon lpas .lelaki yang bercekak pingang kat ats neh adalah bf aku pd mse dahulu .tkde a dahulu mne .hee .now just my ex bf yg paling aku syggg .you know why ?because him very caring and loving .yeahhh !aku mule sygg kt kau ,hari demi hari sygg aku kt kau smkin teguh .wahhh .haha .tp btol wehh .kau mmg laen dr yg laen .gmba nie jgak lahh yg first kau bg kat aku pd 20.10.09 .yeahh .im still remember that date .the date we started texting and calling2 right ?stat tuh kte tak pena tk kontek .lao tak mule a kau tny aku mne ap sume .tgokk .betapa kau caring kat aku time uh .mmg happy glee ngn kau time uh even kte belum coup lg .tme uh jgak aku kje kt jj ,but at the same time aku still bole mses2 kau ,tp kau ad kontek aku time kau kje sblum2 nie ?tkde kann .lao ad pun kjp jee .then 2 3 bulan kau tros berubah dengan mendadak .hmmm ,aku mule rse khilangan kau .sngat terkilan :( ble aku bg mses pnjg2 nk mntk break ap sume mule lah kau tuka topik ,sakit lahh ,tkde kdd lahh ,bz lahh ,kt kg lahh .haihh .sumpah tak pham .kekedang ttbe jee kau anta mses cmnie 'imissyou'  bermakne kee doh ayt nie ?nie ikhlas dr hati kau kee weh ?aku rse takk .kau tak pena nk jujo ngn aku slme nie !tak pena wehh !kau engt tak tme kau ckp 'bibie jgn tngal bie eh ,bie tak sangup nk hilang bibie' .yeaa ,aku pun tak sngup wehh .tp skng ?kau yg tngal aku cmtuh jee .sjak bln 7 kau beruba glee .langsung tak text aku ,ble aku anta jee mses kau ckp kt kg tga brubat .kau skt hape ha ?kee sje bt2 sket ?kau tpu aku kan ?dlu mse bln 6 ,kau ckp nk pnda kt pahang ,time uh sumpah aku sdeh glee .smpai aku tak tahan air mata aku pun membasahi pipi aku .jwang lahh plak .bermula lahh .tet tet tett -bnyi enset-

aku : bie pk a yg tebaek tok bie k .
dia : asal ?nk break ?hah ?
aku : TAKNAKK !
dia : datuh ?takya a pk bkn2 .
aku : tadelah ,bibie tkot lah .
dia : ap ?bibie tkot ap ?
aku : hm ,mne lah tao kan ttbe bie bruba hati kan :(
dia : tada mkne a ,kte dah 5 bln coup ,even takpena med lg ,tp dah ckp a bt bie rase gmbire sngt dpt bibie .

* time nie aku rase sungguh terharu then air mata aku terus mengalir ,sobss :"(

************

hari jd aku pun semakin hampir pd bulan uh (27.06) ,mse ble tah aku kol kau tga pepgi bute kau tkde kdd time uh ,then mcm bese a kje aku kol kau ,kang tak kontek mgmok cm hape plak kan .nseb kau ankt ,engat dah tdo ,yelaa letih kje kan .borak pny borak kau ajk jmp sok (26.06) aku ckp kt kau tak jnji coz mak aku baru jee baek dmam .kau pun mule a nk tcink .haihh -____-' susah btol dpt balak kuat tcink .aku plak yg cm jntn nk pjok2 .then keesokan hariny ,aku text kau 'sorry ,tk dpt kua a ,duet pun tade' lbeh kurang mcmnie a .then kau mgamok2 .aku mule a mgalah .yelah2 !aku siap2 ap sume ty jmp .then jd lah nk jmp uh .dlm beg duet aku ckp2 tmbng jee ha .HAHA .tp kau pny pasal ap pun bole wehh .hee .aku lmbt kot time uh .kau yg smpi dlu .mybe lam kol 6 kot aku smpi .kau da bt muke ngntok .tp still comel *sai .haha .tp tu jgak first and last we meet .thnx blnje aku nsik goreng masin even tkde hadiah sokay ,dpt jmp pun ok dah .ingt nk jmp lg ,tp tulah kann .hm ;((

************

day by day ,my life not complte without you .ireallymissyou and my old time with you dear .when i missed you i'll read all text mesage you send to me before .tulah pegubat rndu aku .aku takkan pdm mses2 uh .yeahhh !im really missed you old :(

************

sudah bln 8 ,kte dah tak cm dlu .kontek ?haramm a .mcm bese .aku jalani bulan puasa tnpa kau .aku takpena pun kjot kau saho kea ap .jles tgok coup laen yg bt cm uh .tkpe aku saba lg ,mybe dugaan .ttbe pd hari ap tah .kau bru nk kntek aku .itu pun kau mses gne num ma aku if kau tkde num ma aku mybe kau dah tatao nk crik aku ktmne lg kan .kau soh kol tp aku tak kol coz aku gy downtown bli barang raya ap sume .aku just mses kau .kau ckp aku yg main tngal kau cmtu jee .ehh ,aku kee kau wehh ?kau dah happy kt sne ngn btne2 kau bru skng nk crik aku ?apsal kau crik aku ?sbb btne2 kau tak lyn kau kan ?ha ?ap lg alasan kau wehh ?tak habis2 dgn penyakit kau uh ?sakit ap kau ?kritikal sangat kea ha ?yee a ,smpai bedal 3 en .hmm .kecewa glee ngn pangai kau wehh .baru aku tahu kau CURANG ngn aku slme nie .aku jee bodo tehegeh2 kt kau .aku hargai kau bt aku cmnie .terima kasih wehh .

************

9 sept 10

keesokkan last puasa ,aku mses kau .kjot saho .tulah first time aku mses kau nk saho .then kau anta 'imy' aku rep me to ,dah saho ?and seterusny .mmg time uh aku engt aku ngn kau blek .aku happy sngt2 wehh .then raya uh kte still kontek even skt2 tp time uh aku da rse lain mcm sngt ,mcm aku dah kena game jee .tp aku tk pk kau nk bt cm uh coz kau da jnji ngn aku kau takkan crik laen wlau ap pun yg tjdi .hmm tp ni jnji hny tngal jnji jee .jnji manis lelaki mmg tak bole pakai !huhh !knp kau tak pena jujo ngn aku ha ?kau pena ckp kat aku cmnie 'kepercayaan penting dalam ruma tngga' and kau ckp kau da bnyk belajar dr kesilapan yg lalu .aku ingt kau da bruba time uh .tp ?hmmm .haihh .tah aku jee bodo slme nie pcye kt kau and setie gle babi ngn kau tp kau ?ni balasan aku dpt kan !fucker !!mmg best !aku mule tahu kau ad pmpn laen time aku usya fb kau .wahhh .bkn main lg kan .tah pmpn uh kau gme jugak kea tak ?dga cte pasang 3 .wahhh ,hebat kau kan ?klau aku tahu kau mcmnie sumpah aku tknk kt kau .bkn tknk jee weh .taknk pena knl lngsung pun lahh !tp sumeny dah berlaku .dah terlanjur mencintaimu .bak kte ex aku laa .haha .tp mybe kau dah happy dgn pmpn uh kan ?pmpn uh pun bkn maen lg bt sign pic bagai tok kau .yelahh .sygg kan ?tp kau tuh btol2 kee syg dye wehh ?dalahh bt hati org skt ,ckp a aku dah rse .dah bengkak dah mte aku mnges sbb kau jee .now ,aku nk fokus tok trial aku .bnd tuh lg penting drpd kau .now ,aku akan padam semua tentang kau dalam kamus hidup aku .aku harap kau dapat mencari pasangan yang lebih sesuai dengan perangai kau .jgn crik aku lg lahh ,aku dah serik dgn kau !its over okayy .semoga bahagia dgn syg syg kau .if kau tbce post nie bt kau rse mrah im sorry ,aku just luah bnd yg aku smpn slme nie .bnyk bnd lg aku nk story tp tuh bia aku ngn kau jee yg tahu .hope happy with your life now :))



now ,just left memory with you ,thnks pena hadir dlm hidup aku dan pena bt aku rse bahagie di smping kau .i'll never forget that and i really loved it when you make me laugh .really missed it !hope so her can handle you better than i .good bye my lidi :")

05 jan 2010 until 17 sept 2010
thank you for everything AMYRUL NAZRIQ :)

thanks reading,me love you :)