Sunday, September 19, 2010

rayaaaaaaaaaaaaaaaaa :)


10 sept 2010

ohhoii hoii :)) nk cte skt sal rye taon nie .ad yg sdeh dan ad juga yg happy .pd pagi rye uh sungguh tenang .sue jang bt laksa n rendang .then da mkn ap sume .gy kubo nek n atok blah ma .lps hbis tuh aya aku grak gy uma nenek blah aya plakk .tjdi lahh stu kjadian dstu bahawa nenek aku skt plakk .cpt2 aya aku anta gy spital (KTS) .nenek skt jntg ,kncg mns n paru2 berair ,slme 4 hari dok kt sptal .alhamdulillah skng beliau sudah shat .tp rye pd taon nie kami tak smpat nk bermaaf-maafan krna tak smpt .haha .ayt cm keling dah .agak sdeh lahh .duit rye pun tak bnyk .tak rse pun rye pd taon nie .tkpe mybe ad hikmah dsebalik semua nie kan .asalkan nenek aku shat .aminn :) eh sblum terlupa mse nk blek jmp ZIZAN woo !haha bestbest :)

kesian mok (pangilan manja gtu ,aww)

takde kje tyme nie .are and me :))



Pada 16 sept 2010

satu lg kejadian berlaku selepas nenek aku klua sptal .lpas jee nek aku kua bobo plak msok sptal coz ibu jari dye urut ptus krana mahu bleng balang kaca yg sudah lme .eee ,ngeri oh .bnyk gle darah kua .tp alhamdulillah .tk kne tmpt yg lg pntg kann .syuko .tp dlm pd mse uh jgak che ngoh ,nana n kak ey boleh glak2 .HAHA .best glee tyme uh .along n ayeen dtg lmbt sptal tme uh che ngoh bole plak maen kusi roda uh .haha sengal gleeee .mcm2 dugaan raya tahun niee .tp alhamdulillah semuanye slmat :)


nie lah kekasihku pada suatu ketika dahulu .haha .nop lahh .sedara aku yg aku plng rapat dr kecik smpy skng .tuh ibu jari dye yg dah berbalut uh .kesian biyy :)


BBQ ,17 sept 2010 :)

before balik KL ,sdre mare aku ad bt BBQ kt kg .meriah sangatt !best gle lahh !mcm2 ad .ikan baka pleng best and sedap !!abg so tukang baka .yg len laksa ad ,mie goreng n kueh mueh .aleh2 kteorg grak balik KL kol 7 smpai kol 1 cmtuh .pnat sngt .tp best .mybe lps SPM dok kg kot .coz nana ajk bkk kedai beger .kedai DIKOCOK KOCOK beger .haha .best kan nme tuh .hikhik :))





sweet moments togheter :)



thanks reading,me love you :)